Ingatlanosként nagy segítség ez a szolgáltató

Ingatlanos vagyok és meglehetősen sokat is foglalkozok ingatlanokkal.

Micsoda nagy összefüggés, igaz?

Szeretem ezt a bizniszt, mert számtalan előnye van, amiket én igyekszem annyira kihasználni, amennyire csak lehetséges.

Egyértelmű, hogy mi az, amit a legjobban szeretek benne: teljesen beoszthatom a saját időmet. A főnömet alapvetően nem érdekli, hogy mikor, hol és hogyan dolgozok, hiszen csak egy valami a fontos számára: az eredményesség.

Az eredményességet tekintve pedig én már évek óta bizonyítok, nem is rosszul!

Ha éppen úgy van, hogy egy nap nem tudok dolgozni, mert valamilyen más elfoglaltságom van, akkor simán megtehetem, hogy később pótolom be a munkám. Jó persze, ha már meg van beszélve egy időpont egy ügyféllel, akkor ezt nem tehetem meg, de hát ez teljesen természetes, úgy gondolom.

Ingatlanosként a fizetésem is nagyon jó, de nem az alapfizetés miatt. Itt teljesítmény alapon történik a bérezés egy jelentős része, így aki több ingatlant tud eladni, az több pénzt fog kapni, ennyire egyszerű ez az egész.

Azt is szeretem ebben a foglalkozásban, hogy viszonylag sokat kell utaznom, bár nyilván az irodában is el kell töltenem némi időt. Nem csak a fővárosban, de vidéken is sokat dolgozom, emiatt még egy céges autót is kaptam, aminek megint csak sok azt előnye.

A főnök megengedte, hogy használjam a kocsit saját célokra is, de persze csak ésszerű keretek között. Nyilván külföldre nem fogok elutazni vele, de a feleségemet és a gyermekemet nyugodtan elvihetem a munkahelyre és az iskolába, illetve a nagybevásárlásokat is elintézhetem.

Maga a munka is jó.

A feladataim jelentős részét azt teszi ki, hogy bemutatom az adott lakást vagy házat az ügyfeleknek, és rávilágítok annak az előnyre is hátrányaira is. Mindig igyekszem azt nézni, hogy mi a jó az ügyfeleknek, és mindig teljesen őszinte vagyok.

Úgy gondolom, hogy hosszútávon megtérül, hogy korrekt maradok ezen a piacon, hiszen sokszor a korábbi ügyfeleim hozzák az újabbakat!

Egy valami volt, ami sokszor idegesített ebben a szakmában: az épületenergetikai tanúsítvány.

Ezzel a papírral mindig csak a gond volt, pedig ez nélkülözhetetlen egy ingatlan adásvétele során.

Sokszor túl sokat kellett erre várni, vagy csak nem volt szakszerűen kiállítva, ami hátráltatta az üzletet.

De aztán rátaláltunk a tökéletes megoldásra: egy olyan szolgáltatóra, aki gyorsan és precízen kiállítja nekünk ezt a papírt. Őket könnyedén el tudjátok ti is érni a következő internetes címen: e-tanusitas.eu.

Emlékszem, mikor az első alkalommal látogattam fel erre a weblapra, egyből jó érzés fogott el. Mivel a szakmám erősen kapcsolódik az övékéhez, így pontosan tudom, hogy mik is a lényeges idekapcsolódó információk.

A weblapjukon minden ott van, amit csak tudni kell, és még csak keresni sem kell őket. Ilyen egy jó weboldal! Gyors, átlátható és semmi olyat nem tartalmaz, ami lényegtelen lenne a látogatók számára.

A design is megérdemel pár szép szót. A színek jól lettek megválogatva, mert kellemes kinézetet kölcsönöznek ennek az internetes platformnak, anélkül, hogy zavaróak lennének.

Úgy gondolom, hogy ma már egy cégről sokat el tud mondani az, hogy milyen minőséggel is bír a weboldala, és ebben ez a szolgáltató hihetetlenül erős, szóval az első benyomásom kifejezetten jó volt, ami csak tovább erősödött, ahogy jobban beleástam magam a weboldalba.

Hamar tudatosult bennem, hogy ha vannak valakik, akiktől érdemes beszerezni az épületenergetikai tanúsítványt, hát akkor azok ők! Ezt a szolgáltatásukat olyan profin végzik, amennyire csak az lehetséges!

Ezt nem csak a felkészült és szakképzett munkatársaiknak köszönhetik, de a hihetetlen tapasztalatuknak is. A helyszínen dolgozó felmérést végző mérnökök és az irodai dolgozók együttműködésének köszönhetően a munka mindig a lehető leggyorsabban megy végbe, így ha valakinek sürgős egy ilyen dokumentumnak a kiállítása, akkor náluk jobb megoldást keresve sem fog találni!

A gyakorlatban a következő módon néz ki náluk egy munkavégzési procedúra:

A helyszínen dolgozó munkatársuk megérkezik az adott ingatlanhoz, ahol azonnal hozzá lát a feladatának az elvégzéséhez. Ez rendszerint gyorsan végbe is megy, és ha kikészítjük az ingatlanhoz tartozó műszaki adatokat is, akkor még hamarabb befejeződhet a helyszíni munka. Az itt kapott eredményeket aztán azonnal el is küldik az irodába elektronikus formában, így a papírok kiállítása szinte azonnal megkezdődik.

Miután megtörténik a dokumentum kiállítása, az egy futárhoz kerül, aki már viszi is a helyszínre, hogy az minél hamarabb a megrendelő kezében lehessen.

Azt kell mondanom, hogy ez nagyon okosan van kitalálva, és ennek fényében egyáltalán nem meglepő az, hogy ilyen sokan választják ezt a príma szolgáltatót.

Beszéljenek a számok: 12-24 óra elég már ahhoz, hogy megkapjuk ezt a nélkülözhetetlen papírt, és ez Magyarország teljes területére igaz! Erre csak ez a szolgáltató képes ezen a piacon, így nem véletlen, hogy már én is csak velük vagyok hajlandó együttműködni. Akinek a minőség és gyorsaság egyszerre fontos, akkor ne keresgéljen tovább, és válassza őket!

A kapcsolatfelvétel két módon is történhet, és mindkettő kiválóan működik.

Az egyik módja, hogy kitöltünk egy online űrlapot, melynek az elküldését követően felkeresnek minket, hogy a további egyeztetésekre sor kerülhessen.

A másik, direktebb lehetőség, hogy egyszerűen felhívjuk őket telefonon.

Mindenesetben sor kerül egy egyeztetésre is, mielőtt kiérkezne a kollégájuk, hiszen fontos egy olyan időpontnak a kiválasztása, ami nekünk is megfelel.

Én már régóta nekik dolgozom, és eddig soha semmilyen problémám nem volt velük. Minden alkalommal minden úgy történt, ahogy ez meg lett beszélve. Egyszer se fordult elő, hogy késett volna az épületenergetikai tanúsítvány, így akármennyire is volt sürgős a dolog a számomra, sosem hagytak cserben.

Akármilyen célból is legyen szükségetek erre a papírra – adásvétel, pályázat stb. – biztosan nem fog csalódás érni Titeket, ha megtisztelitek őket a bizalmatokkal.

Köszönhetően a kiváló országos lefedettségüknek, bárhonnan hívhatjátok őket, és a területileg illetékes munkatársuk hamarosan hozzá is lát a munkájához.

Ami még kifejezetten szimpatikus a szolgáltató esetében, hogy a tanúsítványokat 10 éven keresztül megőrzik a számunkra digitális formában, így ha a későbbiekben valamiért szükségünk lenne rá, akkor bármikor elkérhetjük tőlük azt újra!

Ha az árakra lennétek kíváncsiak, akkor a weboldalukon erről is részletes tájékoztatást kaphattok, akár lakásról, akár családi házról legyen szó. A szolgáltatás értéket az adott ingatlannak a területe határozza meg, és értelemszerűen minél nagyobb, annál többe fog kerülni a dokumentum kiállítása.

Egyébként, ha igazán gyorsan szeretnénk a kezünkben tudni a papírokat, akkor kaphatjuk rögtön elektronikus postán is azokat, így nem kell majd a futárra várnunk.

Láthatjuk, hogy a szolgáltató teljesen rugalmasan kezeli az ügyfelei igényeit, ami már a sokadik jó tulajdonságuk!

Vélemény, hozzászólás?